BEAUTY-STAR została założona w styczniu 1998 r. po przejęciu firmy AAM („Artigiani-Associati-Maletti”) , którą założył po wojnie Guerrino Maletti. W tym samym roku został zamknięty historyczny salon meblowy „Gemelli-Gualtieri”, zwalniając tym samym przestrzeń wystawienniczą w najbardziej znanej w branży Hali 33 Cosmoprof.

Zakup AAM stworzył możliwość prezentacji wiosną 1998 roku na targach Cosmoprof w Bolonii naszej nowo utworzonej marki Beauty Star. Od tego czasu Beauty Star rozwija się dynamicznie i jako marka staje się rozpoznawalna przez Klientów w kolejnych krajach.


Naszymi pierwszymi kolekcjami pokazanymi na Cosmoprof były charakteryzująca się klasycznymi liniami Harvard i wykorzystująca nowoczesne materiały Berkeley. Na przestrzeni minionych lat stworzyliśmy wiele kolejnych kolekcji z których praktycznie każda wyznacza nowe trendy w branżowe.

Beauty Star od początku jest zaangażowana w poszukiwanie nowych innowacyjnych rozwiązań technicznych, produkcyjnych i sprzedażowych. Dzięki temu tworzymy produkty meblowe Made in Italy charakteryzujące się doskonałym wzornictwem i jakością.
Twój sukces jest naszą dumą. Naszym celem zawsze było zagwarantowanie wysokiej jakości usług, doskonałego wykonania, po możliwie najlepszej cenie rynkowej … lekkiej jak piórko.

Dla Naszej marki najważniejszy jest Klient i jego wygodna. Wykorzystujemy najnowsze kanały komunikacji dwukierunkowej dzięki którym poznajemy aktualne potrzeby rynku fryzjerskiego. Dzięki temu jesteśmy w stanie szybko znaleźć rozwiązanie bieżących problemów rynkowych i w pełni zadbać o potrzeby Klientów.


NOWY JORK to nowa kolekcja zaprezentowana na Cosmoprof 2019. Kolekcję charakteryzuje delikatne zestawienie elementów, które powstało dzięki innowacyjnemu
językowi wyrażonemu w wyborze materiałów, dla którego wielką
inspiracją stały się budynki przemysłowe z Nowego Jorku.

UKI International to producent profesjonalnego sprzętu dla salonów fryzjerskich, SPA i gabinetów kosmetycznych. Beauty Star w 2018 roku nawiązała strategiczne partnerstwo z UKI w celu promowania innowacyjnych rozwiązań dla branży fryzjerskiej i kosmetycznej.
Wizerunek UKI pozwolił marce w ciągu zaledwie kilku lat od jej wprowadzenia na rynek osiągnąć bardzo wysoki poziom renomy. Udało się to dzięki ogromnym wysiłkom w zakresie komunikacji, która zaowocowała reklamą tego producenta w głównych włoskich oraz zagranicznych pismach branżowych.

STELLA B, Prostota i charakter. Marka Stella B została stworzona w oparciu o najlepsze ponadczasowe wzory Beauty Star takiej jak Domingo czy Square. Oferta Stella B jest skierowana do osób posiadających swobodę wyrażania własnych pasji i własnego stylu. Stella B to przestrzeń łącząca design, modę i dobre samopoczucie.
